Suzuki je jednou z mála automobiliek, ktoré majú pre každý model v portfóliu pohon všetkých kolies. Od najmenšieho Ignisu až po najväčší SX4 S-Cross. A práve najmenší model z ponuky dostal modernizáciu nielen vizáže, ale aj techniky.
Zovňajšok aktualizovala nová maska chladiča so štyrmi otvormi, medzi ktorými našiel miesto znak automobilky. Trochu zmien dostal aj narazník, v spodnej časti je výraznejší plast, ktorý by mal prpipomínať ochranu spodných častí vozidla. Reálne je však na efekt, lebo Ignis nie je autom, ktoré by bolo určené do terénu.
Jemné a celkom nenápadné retuše prináša aj zadný nárazník. Tie sú však naozaj decentné a zbadať sa dajú najmä pri priamom porovnaní s predchádzajúcou verziou. Rovnako nenápadne pôsobí aj zmena v interiéri. Prístroje pred vodičom majú nové prevedenie, sú zauijímavejšie stvárnené. Ale v interiéri môžu byť aj úplne nové farebné kombinácie, ktoré doteraz v ponuke neboli.
Väčšie zmeny sú schované pred očami. Motor so štyrmi valcami a objemom 1,2 litra má teraz variabilné časovanie ventilov, adaptívne olejové čerpadlo a elektrické trysky na chladenie valcov. Automobilka na margo úprav hovorí, že auto s týmto agregátom má lepšie prevádzkové náklady, ale aj lepšie reakcie na zmačknutie plynu.
Druhým upraveným motorom je ten, ktorý používa mild-hybridný systém. Bude mať väčšiu kapacitu vstavanej batérie. Z 3 Ah sa dostala na 10 Ah. To môže mať za následky lepšie rozjazdy a trochu lepšiu pružnosť, keďže prísun energie bude dlhší.
Pre Ignis automobilka ponúkne prvýkrát v tejto generácii aj automatickú prevodovku. Bude ňou bezstupňové CVT. Očakávaný začiatok predaja je na jar tohto roka, takže už onedlho. Štvorkolka ostáva v ponuke normálne ako doteraz.
Zdroj: Autobazar.sk
Zdroj foto: Suzuki