G-Power vymačkol z BMW M8 až 820 koní

Úpravca G-Power sa špecializuje na naozaj extrémne spravené BMW. Svedčí o tom aj fakt, že v jednej dobe bojoval s Brabusom o to, kto bude mať najrýchlejší sedan. Raz bol na vrchole Brabus a raz G-Power. Ale tam sa výkony šplhali do závratných výšin. Do takých ako sa teraz šplhajú v prípade upraveného BMW M8.

Už základná verzia BMW M8 nebude práve slabým autom, veď V8 s objemom 4,4 litra a prepĺňaním má 442 kW (600 k). Výkonnejšia fabrická alternatíva Competition pridáva 18 kW (25 k) a má 460 kW (625 k). Lenže to nemohol na pokoji nechať G-Power a potiahol výkon ešte vyššie, omnoho vyššie.

Foto: G-Power

Základom úprav je verzia, ktorá má takmer o sto koní naviac. Dosahuje 529 kW (720 k), čo je výkon, ktorým disponuje napríklad McLaren 720S, alebo niektoré verzie Lamborghini Aventador. V tomto naladení má krútiaci moment 850 Nm. M8 má štandardne pohon všetkých kolies a G-Power ho zachoval. Na toto stačila úprava riadiacej jednotky.

Viac výkonu ponúkne verzia, ktorá dostala naviac iné zvody a športové katalyzátory. Takto upravená verzia prichádza s 566 kW (770 k) a 930 Nm. Bez ohľadu na verziu bude G-Power ponúkať 21-palcové disky Huricanne RR, ktoré sú celkom náchylné na poškriabanie.


Foto: G-Power

Vrcholom ponuky úprav je alternatíva ponúkajúca 603 kW (820 k) a 1000 Nm. Ale na takéto hodnoty bolo nutné upraviť aj samotné turbá. Tiež je možné použiť titánový výfuk s karbónovými koncovkami. Tie koncovky vlastne nutné nie sú, ale zapadajú do celku.

Paradoxom je, že práve tomuto modelu sa ani pred uzavretím predajní príliš nedarilo. To znamená, že vrcholný model čelí nielen konkurencii prémiových značiek, ale taktiež napríklad Bentley Continental GT. Za Bentley hrá ešte väčšia prestíž, BMW zase boduje, samozrejme, servisnou sieťou. V každom prípade je osmička naozaj príjemným autom a ponúka až tri karosárske verzie, okrem kupé je v ponuke aj kabriolet a sedan, či skôr štvordverové kupé.


Foto: G-Power

Zdroj: Autobazar.sk
Zdroj foto: G-Power

Nachádzate sa tu:Autobazar.SK / Blog / G-Power vymačkol z BMW M8 až 820 koní