Nemecké značky sú v Európe najobľúbenejšie

Európania najviac obľubujú nemecké autá, najvernejší sú Belgičania a Holanďania. Zistila to internetová burza AutoScout24. Trojcípa hviezda, bielomodrý kruh, blesk či štyri kruhy, to sú vysnívané značky väčšiny Európanov. Internetový predajca áut AutoScout24 vo svojej štúdii, na ktorej sa zúčastnilo 75 046 ľudí zo siedmich krajín, zistil, že 63 percent respondentov by sa pri kúpe auta rozhodlo pre niektorú z nemeckých značiek.

 

Nemecké značky bodujú

Na prvých miestach sa umiestnili značky Mercedes (18 percent), BMW a VW (14 percent každý). Mercedes sa teší veľkej obľube najmä na domácej pôde, ako aj v Španielsku a Belgicku, kde by si auto s trojcípou hviezdou zaobstarala zhruba pätina potenciálnych kupcov. Naproti tomu najmenší záujem vzbudil Mercedes v Holandsku, kde pre zmenu dominuje značka VW. Výrobky z Wolfsurgu sú obľúbené aj v Nemecku (15 percent).

Nemecké značky sú v Európe najobľúbenejšie

Ilustračná snímka. Zdroj: Daimler

 

Najvernejší sú Belgičania a Holanďania

Takmer tretina respondentov (29 percent) v prieskume uviedla, že zostávajú verní jednej značke. Najvypuklejší je tento postoj v Belgicku (36 percent) a Holandsku (32 percent). Nemecko s 31 percentami mierne presahuje celoeurópsky priemer, nasledované Rakúskom (29 percent), Francúzskom (28 percent) a Španielskom (27 percent). Najväčší „neverníci“ žijú v Taliansku (24 percent).

Základné informácie o AutoScout 24

  • internetová burza jazdených áut vznikla v roku 1998 v Mníchove
  • v súčasnosti funguje v 18 krajinách: Belgicko, Bulharsko, ČR, Francúzsko, Holandsko, Chorvátsko, Luxembursko, Nemecko, Poľsko, Rakúsko, Rumunsko, Rusko, Španielsko, Švajčiarsko, Švédsko, Taliansko, Turecko, Ukrajina.
  • na svojich stránkach ponúka až 2 milióny inzerátov
  • každý mesiac má viac než 10 miliónov návštevníkov
  • viac než 300 miliónov virtuálnych prehliadok vozidiel

 

Nachádzate sa tu:Autobazar.SK / Blog / Nemecké značky sú v Európe najobľúbenejšie