Techart naladil Porsche 911 Turbo S, nie je to tragédia

Koľko tradičných úpravcov Porsche poznáte? Do hlavy skočia vždy najmä dve, či tri mená. Nebudeme do úvahy brať aktuálne Mansory, ktoré upravuje všetko. Skôr vidno špecializáciu pri menách ako Techart, Gemballa a Rinspeed. Po poslednom úpravcovi už dlhšie počuť nie je, Gameballa skončil katastrofálne, aj keď sa snaží o oživenie, tak jediný fungujúci ostáva Techart. A prináša novinku, z Porsche 911 Turbo S spravil úpravca model GTstreet Touring R.

Novinka v tuningovom portfóliu ukazuje, že nezostal kameň na kameni, ale stále vidno pôvodný dizajn. Pozrime sa ale najskôr pod kapotu. Úpravca prináša dva stupne úpravy. Základný zvyšuje výkon o 44 kW (60 k) a 100 Nm a extrémnejší až o 110 kW (150 k) a 150 Nm. Realita je teda vo forme výkonnejšieho auta dosahujúceho 581 kW (790 k) a 950 Nm. O zrýchlení zatiaľ Techart nehovorí, ale prezradil, že maximálna rýchlosť sa bude veľmi približovať hodnote 350 km/h.


Foto: Techart

Výkonnému motoru bude sekundovať upravený podvozok s rozchodom vpredu rozšíreným o 2,5 cm a s možnosťou príplatku za plne nastavitelný balík tlmičov. V ponuke bude aj keramický brzdový systém, ale hlavným faktom ostáva, že vozidlo bude stáť na diskoch s priemerom 20 palcov vpredu a 21 palcov vzadu. Budú mať centrálu maticu presne ako pretekárske špeciály a ak pôjdete na okruh, tak vám mechanici prehodia kolesa rýchlejšie, lebo im stačí povoliť jednu maticu miesto piatich.


Foto: Techart

Techart sa rozhodne venuje aj interiéru a prečalúnenie je snáď samozrejmosťou. Ale ešte zaujímavejšie je prevedenie karosérie. Porsche 911 Turbo S získalo mnoho dielov z karbónu. Z karbónu sú nielen predné blatníky a lišty prahov, ale aj kryty zrkadiel, kapota a ďalšie veci. Celkovo Techart vyvinul až 40 nových dielov, pričom niektoré je možné doladiť podľa vlastných preferencií.


Foto: Techart

Veľmi zaujímavá vec sa udiala vzadu. Techart úplne zrušil výsuvné zadné krídlo a nahradil ho fixným na štýl ducktail, ako mal kedysi prvý model Porsche 911 2,7 RS. Má to hneď niekoľko výhod. Toto krídlo je rozhodne ľahšie a rozhodne privádza viac vzduchu k motoru na chladenie. Zaslúži si ho, lebo má celkom podstatne zvýšený výkon. Krídlo má byť tiež efektívnejšie z pohľadu prítlaku vo vyšších rýchlostiach. Či sa vám páči už musíte rozhodnúť sami.


Foto: Techart

Ak ste si nevšimli, tak celé auto je celkom poriadne rozšírené. Vidno to na masívnejších blatníkoch, práve na tých karbónových vpredu a na zadnej časti tiež. Porsche 911 Turbo S od Techartu ale nešlo do nevkusu ako to vie napríklad Mansory. Celá úprava sa nesie v decentnom duchu a v duchu športových vylepšení. Ak ju budete chcieť, tak úpravca oznámil, že vyrobí 25 prestavbových balíkov, pričom jeden má stáť 100 000 €. K cene si ale musíte pridať ešte cenu za Porsche 911 Turbo S. To si viete kúpiť aj jazdené, ale nové stojí od približne štvrť milióna €.

Techart znova predviedol, že úpravy nemusia byť iba vulgárne. Produkovať sa dá aj decentný štýl, ktorý neurazí a povýši auto na novú úroveň. Tým sa nesnažíme povedať, že štandardné Turbo S je slabé, alebo niečo podobné. Len verzia od Techartu ukazuje ešte viac exkluzivity a viac športového ducha.


Foto: Techart

Zdroj: Autobazar.sk
Zdroj foto: Techart

Nachádzate sa tu:Autobazar.SK / Blog / Techart naladil Porsche 911 Turbo S, nie je to tragédia