Nie je vám Mercedes-AMG G63 4x42 dosť? Mansory je stále tu!

Automobilka Mercedes vyrába už dlhšie Mercedes Benz triedy G 4x42, ktorý je najšialenejšiou verziou stále veľmi populárneho modelu. Primárne bol zameraný na terénne prejazdy vďaka portálovým nápravám, ale postupne sa stal symbolom statusu, symbolom toho, že má niekto príliš veľa peňazí a obyčajné Géčka sú mu už málo. Ale akosi pribúda aj týchto G 4x42. Ako postupovať v prípade potreby odlíšenia? Jednoducho tak, že zavoláte do Mansory a pripravia vám absolútne iné vozidlo.

Mansory si teda zobralo do parády práve toto Géčko a spravilo ho ešte extrémnejším a šialenejším. Volá sa Gronos 4x4 a má rozširujúci bodykit plus veľa karbónových dielov. Základný tvar sa nepodarilo zmeniť, stále má aerodynamiku Karosy, ale tej spred 30 rokov, avšak samotné prevedenie sa zmenilo absolútne.

Foto: Mansory

Okrem rozšírenia karosérie zaujmú karbónové rozšírenia blatníkov nadväzujúce na nový a príliš predizajnovaný predný nárazník. Nová je aj maska chladiča s iným tvarom a už bez hviezdy Mercedesu. Kapota tiež nie je jednoduchá a nad čelným sklom pribudlo svetelné pole so štyrmi kruhovými svetlami v karbónovom držiaku. Zadnú časť zase ozvláštni spojler na konci strechy, či nový kryt na koleso na zadných dverách. Teda to je skôr otočný držiak. Úplne nový je aj zadný nárazník v spodnej časti s tvarom oceľového plátu. Zvonku vidno karbón ešte na viacerých miestach, ako na krytoch spätných zrkadiel, ale aj na základniach pre tradičné smerové svetlomety pri kapote, ale aj na otvoroch na nasávanie vzduchu. Už takto to vyzerá ako šialenstvo, ale Mansory vytiahlo ešte jeden trik.


Foto: Mansory

Toto Géčko má úplne zvláštne 22-palcové zliatinové disky obuté do pneumatík Pirelli so špecifikáciu na všetky terény. Majú rozmer 325/55 R22 a sú ako päsť na oko. Celé auto vďaka nim vytvára military dojem, ale je to asi aj zásluhou matnej sivej farby absolútne všade.

Vnútro je všetkým iným, len nie sivou zlátaninou. Vnútri je biela a modrá koža a štartovacie tlačidlo si našlo miesto na strope. V zadnej časti je dvojica samostatných sedadiel oddelená obrovskou stredovou konzolou. Spočítať všetky LEDky v interiéri bude asi náročné, lebo sú zabudované aj do dverových výplní, tak, aby vytvorili dojem oblohy už v každom jednom kúsku čalúnenia.


Foto: Mansory

Kapota G63 4x42 skrýva štvorlitrový motor V8 s dvomi turbami. Lenže ani ten nezostal v pôvodnom stave, v takom, v ktorom z fabriky vychádza. Mansory sa podarilo z agregátu dostať výkon 626 kW (850 k) a krútiacim momentom 1 000 Nm. Prečo nie krútiaci moment vyšší? Je to veľmi jednoduché, lebo práve toto je takmer maximálny krútiaci moment, ktorý zvláda 9-stupňová automatická prevodovka bez kompletnej prestavby. Tento arzenál stačí na zrýchlenie za 4,5 sekundy na stovku. Mansory tiež posunulo elektronický obmedzovač rýchlosti až na 210 km/h. Už rýchlosti okolo 120 km/h musia byť v tomto tanku celkom zvláštne. Nieto ešte ísť 210.


Foto: Mansory

Mansory nehovorí o tom, koľko bude stáť úprava. Je to aj z dôvodu, že každý zákazník si môže svoje vozidlo konfigurovať sám. Ale faktom ostáva, že samotné základné náradie, G63 4x42 stojí ďaleko cez tristotisíc a Mansory vyrobí iba 10 kusov šialenstva v tomto štýle. Takže ak ho chcete, tak si musíte pripraviť, podľa nás, minimálne 600 000 € na kompletný balík.


Foto: Mansory

Zdroj: Autobazar.sk
Zdroj foto: Mansory

Nachádzate sa tu:Autobazar.SK / Blog / Nie je vám Mercedes-AMG G63 4x42 dosť? Mansory je stále tu!