Úpravca Mansory si trúfol aj na extrémny Mercedes-AMG GT63 S 4-door E-Performance

O tom že Mercedes AMG GT so 4 dverami a prívlastkom E-Performance spolu so spojením s číslami 63S je jedným z najextrémnejších štvordverových sedanov, teda vlastne skôr päťdverových liftbackov, súčasnosti, ktoré sú vlastne absolútne inde ako všetko ostatné, netreba nikoho presviedčať. Je to auto, ktoré samo o sebe má síce plug-in hybrid, ale ten vonkoncom nie je zameraný na dojazd a ekologickosť premávky, ale na niečo úplne iné.

Už základná verzia, priamo z fabriky, ma spaľovací benzínový osemvalec s objemom 4 litre, ktorý je dopovaný dvoma turbami a pomáha mu elektrický motor. Výkon tejto verzie je 620 kW (839 k) a krútiaci moment je až 1 470 Nm. Auto má dokonca dvojstupňovú prevodovku pre elektrický motor, ktorý dvojku radí niekde pri 140 km/h. Až takto šialené je to vozidlo. Veď zrýchlenie na stovku má za 2,9 sekundy.

Foto: Mansory

Lenže existujú úpravcovia, ktorí sa dokážu vrhnúť aj na takéto monštrum. Mansory si rozhodne nedáva servítky pred ústa a rozhodne nebrzdí svojich zamestnancov a konštruktérov v extrémnom rozlete. Preto plug-in hybrid, ktorý by mal dokonca aj nízke prihlasovacie poplatky, môže byť ešte extrémnejší a ešte menej eko ako v pôvodnom stave.

Šialenci v Mansory si teda zobrali aj toto vozidlo do parády a posunuli výkon na 648 kW (880 k) a krútiaci moment na 1 490 Nm. Zvýšený výkon znamená vyššiu maximálnu rýchlosť až 320 km/h a zrýchlenie na stovku je kratšie o desatinu sekundy. Mansory taktiež tvrdí, že spravilo extrémne modifikácie podvozku, aby auto zvládalo všetok výkon a málo lepšie ovládanie. Máme pocit, že už základná verzia bola dostatočne vybavená na ponúkaný výkon a nemala problém ho preniesť, prípadne zvládnuť aj v zákrutách, ale proti gustu...


Foto: Mansory

Úpravca je Mansory, zmenil sa aj design. Úpravca pridal spodný spojler prednej časti, inú masku chladiča s iným znakom, ale hlavne celú karbónovú kapotu. Nový je aj zadný spojler. Čo sa týka diskov, tak tie sú priamo od Mansory a majú priemer 22 palcov. Na aute dokonca ani nevyzerajú až tak extrémne veľké.


Foto: Mansory

Interiér pokračuje vo zvolenej téme a tiež prináša veľa karbónových prvkov, ale aj rôzne druhy kože a rôzne druhý prešívania. Tu je možnosť vozidlo úplne prispôsobiť požiadavkám konkrétneho zákazníka.

Takáto úprava bude samozrejme extrémne drahá, lebo už samotné auto stojí niekde okolo 220 000 €. Keď k tomu pridáte zvýšenie výkonu, karbónové doplnky zvonka, karbónové doplnky v interiéri, zmeny podvozku, možno aj iný výfuk, tak sa dostanete kľudne na dvojnásobnú cenu. Je to niečo podobné ako keby ste si dali upraviť auto do Brabusu, akurát tam by bola úprava trochu decentnejšia ako v prípade tejto šialenej firmy.


Foto: Mansory

Kombinovať ostrú zelenú z dvojdverového AMG GT s čiernymi prvkami chce naozaj odvahu a agresia z auta srší na všetky strany. Jedno je však jasné, táto úprava Mercedesu AMG GT 63S E-Performance je nielen o výkone, ale hlavne o vizáži. Dá sa povedať, že z toho, čo Mansory ponúka je práve tento kúsok celkom stráviteľný a prijateľný. Veď už samotné pôvodné auto je neskutočne extrémne a doplnky len zvýrazňujú osobnosť tohto monštra. Stále zaň zaplatíte menej ako za Brabus Rocket s výkonom posunutým ešte o 15 kW (20 k).


Foto: Mansory

Zdroj: Autobazar.sk
Zdroj foto: Mansory

Nachádzate sa tu:Autobazar.SK / Blog / Úpravca Mansory si trúfol aj na extrémny Mercedes-AMG GT63 S...