Tuning je vec, ktorú môžete buď milovať, alebo nie.
Janko sa do tuningu zamiloval hneď na svojom prvom zraze a odvtedy sa tejto vášne nevzdal. Spolu s otcom a mechanikom Jurajom vytunili prvé auto - starú Škodovku, z ktorej spravili legendárnu Škodu 120 LS. Postupom času prišlo na rad vlastné auto - starý Favorit, ktorému sa dostalo prvých extrémnych úprav.
"Prvé vytunené auto"
"Pustil som sa do extrémnych úprav, podotýkam pred panelákom, nakoľko nemám garáž. Na aute som rozšíril predné a zadné blatníky, nahodil predný spojler, komplet vyvaril, nalakoval, Favorit dostal výrezy do kapoty, podsvietenie a mnoho iného. Na aute, ktoré stálo 5000 Sk som preinvestoval 60 000 Sk."
Po Favoritovi prišlo na rad BMW e30, ktoré bolo určené skôr na drifty. Ďalším vytuneným kúskom sa stal Opel Tigra, ktorý však ešte pred tuningom, krátko po kúpe, skončil rozbitý na totálku. Jankovi sa ho však podarilo zachrániť a zo "zranenej" Tigry sa stal zaujímavý kúsok.
Po predaji Tigry však opäť nezanevrel na svoj koníček a kúpil si VW Corrado, do ktorého bolo treba poriadne investovať, keďže sa robilo od základu úplne nanovo. Ťažko zohnateľné diely, GO motora, nový podvozok, kolesá, mechanické vstrekovanie... To všetko a ešte viac automobil dostal, no pre Janka to nebolo posledné auto, ktorému sa venoval. Na rad prišiel VW Golf MK2