Máte McLaren 765LT a nudí vás? Novitec má riešenie

Ak máte nový McLaren 765LT a akosi vás začína nudiť, tak nemecká firma Novitec prináša vylepšenia, ktoré z neho spravia ešte vzrušujúceho tátoša a zabezpečia vám omnoho väčšiu dávku pozornosti ako so štandardným vozidlom. Ak to teda vôbec ide.

Poďme ale pekne po poriadku. McLaren 765LT je špeciálnu verziu modelu 720S a automobilka plánuje produkciu 765 kusov. Písmena LT znamenajú Long Tail, čiže predĺženú zadnú časť. A aj takáto špecialita je v merítku úpravcov, ktorí dokážu zmeniť aj to, čo sa ostatným zdá dokonalé. Novitec nevynímajúc.

Foto: Novitec

Prvou a veľkou zmenou je použitie fólie v zelenej farbe, ktorú dodala nemecká firma Fostla.de Concepts sídliaca v Hannoveri. Má na svedomí už nejednu prerábku vozidiel Mercedes, špeciálov Brabus, ale aj rôznych ďalších. Spolupráca s Novitecom teda rozhodne nie je prekvapením. Nový polep karosérie ale ladí s existujúcimi karbónovými prvkami ako napríklad s krytmi spätných zrkadiel. Celá karoséria dostala aj jemný oranžový akcent na prednom spojleri, bočných líniách, ale aj prednom kufri, streche a krídle. Oranžový pásik si našiel miesto aj na difúzori.

Novitec vylepšil karbonové prvky tak, aby ladili s odtieňom Badlands Green. Zmenou je veko batožinového priestoru, teda skôr prednej časti je zo série N-Largo, ktorú novitec predstavil už dávnejšie a rovnaký pôvod má aj náduch na streche. Bočné nasávacie otvory tiež dostali vylepšenia z karbónu, nech to nie je náhodou málo.


Foto: Novitec

Toto auto stojí na diskoch označených ako MC3, ktoré sú kované a majú vpredu priemer 20 palcov a vzadu 21 palcov. Nemajú klasické skrutky, ale centrálnu maticu, pričom tvorcom kolies je známy Vossen. Ďalšou formou zlepšenia vozidla, teda skôr jeho prispôsobenia, je zníženie o približne 20 mm, tak, aby bola vzdialenosť medzi pneumatikou a blatníkom čo najmenšia.


Foto: Novitec

Pod kapotou tohto McLarenu je štandardne agregát s objemom 4 litre, usporiadaním V8 a dvomi turbami. Štandardne má výkon 563 kW (765 k) a krútiaci moment 800 Nm. Motor je tiež štandardne spojený so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou s automatickým radením, ktorá je rýchlejšia ako bola kedy v modeli 720S. McLaren 765LT ušetrilo naviac 70 kg hmotnosti oproti 720S, čo znamená zrýchlenie na stovku za menej ako 3 sekundy a na dvojstovku za 7,2 sekundy. Auto váži 1 350 kg vďaka karbónovým komponentom, titánovéhomu výfuku a tenším sklám. Zlepšené parametre štandardného 765LT zlepšujú prítlak o 25 percent. Teraz je otázka, či vlastníci 765LT budú príliš horliví na to, aby svoje auto upravili týmto spôsobom.


Foto: Novitec

Už samotné vozidlo, McLaren 765LT, je dostatočne unikátne a dostatočne špeciálne na to, aby pútalo pozornosť, ale čím odlišnejšie, tým lepšie. Aspoň toto platí v prípade superšportových vozidiel, keď jeden majiteľ nemôže mať to isté, čo druhý. Preto majú svoje slovo aj úpravcovia a Novitec je rozhodne tým lepším v ponuke. Celá úprava je decentná a rozhodne je prijateľnejšia ako úprava od Mansory. Akákoľvek a akéhokoľvek auta. A ešte jedna zásadná vec, cena úpravy nie je známa, ale rozhodne bude vysoká. Je to z dôvodu použitia karbónu a všetkých ostatných šialených vylepšení. Je možné, že ak budete veľmi chcieť a príde vám výkon nízky, Novitec ponúkne riešenie aj tohto zdanlivo doteraz neexistujúceho problému.


Foto: Novitec

Zdroj: Autobazar.sk
Zdroj foto: Novitec

Nachádzate sa tu:Autobazar.SK / Blog / Máte McLaren 765LT a nudí vás? Novitec má riešenie