Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!

Na skutočne netradičnú úpravu automobilu sa podujal Michal, ktorého hobby je naozaj zaujímavé.

Michal sa úpravám automobilov venuje už približne 5 rokov, avšak vyberá si naozaj zaujímavé kúsky, ktoré len tak na ceste nestretnete. Prvé auto, ktoré upravil bol Gaz 69 a v súčasnosti je už dva roky majiteľom Uaz 4x4 Off Road Special, ktorý si upravil na špeciálny offroad. Počas dvoch rokov na aute upravil obrovské množstvo vecí, od motora, ktorý je výkonnejší až po špeciálny podvozok či sedačky, ktoré sú kožené a dokonca vyhrievané. Doposiaľ do úprav investoval približne 6000 € a to zďaleka nebude koniec. 

Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!

"Na Uaze sa upravovalo zavesenie náprav, výmena motora za výkonnejší, uzávierka zadnej nápravy, hydraulické riadenie, úprava elektroinštalácie, úprava brzdového systému (posilovač bŕzd), z interiéru čo sa týka úprav tak výmena volantu z originálu na ford a sedačiek z originálu na sedačky z Jaguára XF, ktoré sú v koži a vyhrievané."

Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!

Automobil Michal využíva na jazdenie len v okolitých lesoch, kde testuje jeho výdrž, no v budúcnosti by sa chcel zúčastniť určite aj nejakých pretekov. Pri testovaní sa častokrát stane aj nejaký úraz, nakoľko jazdy s offroadom bývajú dosť nebezpečné. Jeho cieľom je vytvoriť zo starého automobilu lepší, ktorý by mohol konkurovať napríklad Nissanu Patrol. 

Ak by vás zaujímali bližšie špecifikácie, tie nám Michal takisto popísal:

"Navijak je značky DOUBLE RED 5,5t od firmy ALLMETAL, podvozok, struny a tlmiče sú použité z NISSAN PATROL, silentbloky ramien sú vyrobené na zákazku (zavesenie typu ONE LINK, ktoré sa používa prevažne v USA), motor je z FORD SCORPIO 2,5 TD, ale s menšími úpravami tam padnú aj motory značky MERCEDES (200D, 250D, 300D), BMW 524TDS. Motor ma 68kw, 201NM kruťák, je tam pridané na nafte + upravený tlak turba."

Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!

Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!

Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po prerábke výkonným offroadom, ktorý zvládne každý terén!

Ak máte radi podobné zábavky, natáčate adrenalínové videá na kolesách alebo chcete ukázať svoju zručnosť pri prerábke áut, kontaktujte nás na facebooku Autobazar.SK a my o vás povieme celému Slovensku!

Zdroj:

Text: Autobazar.SK

Foto: Michal Štefčík

Video: Youtube.com

Nachádzate sa tu:Autobazar.SK / Blog / Príbehy slovenského tuningu, časť 4.: Starý Rus je po preráb...